reklama

Súčasný box, výber váhových kategórií, zápasov, komentárov...

V článku sa pozrieme na výber niektorých váhových kategórií, najmä osobnosti v nich, budú tam spomenuté nastávajúce zápasy, bývalé, môj osobný názor a komentár, . .. taká bola predstava ale skončil som len pri weltrovej váhe :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Tak box 2017, začnem z brusu zajtra (27.5) parádny zápas in Sheffield Kell Brook vs Errol Spence vo najzaujímavejšej váhovej kategórií Welterweight (147 lbs). Brook šampión, Spence veľký talent, ktorý sa chce stať Pound for Pound King, vychádza zo šatne Floyda Mayweathera Jr, trénuje s Jermellom Charlom(nositeľ opasku o váhovú kategoriu vyššie) a Jermell sám povedal, že Spence trénuje crazy. V skratke k tomuto zápasu Brook sa nebojí výziev, čo dokazuje aj fakt že sa v septembri 2016 postavil do ringu s kráľom strednej váhy Gennadym Golovkinom a výsledok si viete pozrieť na nete, ale tak bol to posun o 13 libier hore a boh vie ako by sa zápas vyvíjal, keby nemal problémy so zlomeninou pod okom. Určite odporúčam pozrieť, boxuje sa ako som spomínam v GB, takže aj časovo to pre nás nebude také strašné ako kukať zápasy za mlákou o 4/5/6 ráno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Mimochodom keď sme už pri tej weltrovej váhe, tak pre úplnosť spomeniem najvýznamnejšie mená súčasnosti : Keith Thurman Jr. (držiteľ dvoch opaskov) ten mimochodom chce unification fight a volal Pacmanovi, uvidíme, víťaž Brook vs Spence pravdepodobne bude tiež chcieť s ním bojovať, v tejto súvislosti, len spomeniem, že Spence už dávnejšie chcel s Thurmanom bojovať, vraj si to Spence musí zaslúžiť, teraz mám pocit, že už má z neho aj rešpekt po tom čo knockoutoval Bunduho a Thurman s ním len na body vyhral, napriek tomu Thurman povedal, že zje všetkých Mayweatherov psov, tak uvidíme. Na Thurmana sa teší aj mandatory challenger Shown Porter, takže Thurman-Porter 2 je na spadnutie, kto videl jednotku v 2016, tak vie čo môže očakávať, jeden z najlepších zápasov aké som videl, 12 kôl samá bitka, keby bolo 16 kôl, tak by to bolo zrejme v rovnakom duchu.. super, veľký rozdiel medzi nimi nebol. Takže ďalšie meno je Porter, bývalý šampión v tejto váhovej kategórii, o opasok ho obral vyššie spomenutý Brook. Povedal by som aj Andre Berto, ktorý boxoval aj s Floydom Mayweatherom, no ale Porter ho ho vo svojom poslednom zápase TKO, aj ked trošku neštastne bo Porter je animal a ide hlava nehlava takže hlavou viackrát narazil do Bertovej, ale aj taký je box. Treba tiež spomenúť detronizovaného šampióna Dannyho Garciu, ktorého obral o opasok v marci tohto roku spomenutý Thurman, zápas značne vyrovnaný z môjho pohľadu. Danny je bývalý unification šampión v ľahkej weltrovej váhe (140lbs), ktorej mimochodom teraz kraľuje Terence Crawford, ktorý naposledy zložil olympijského víťaza z roku 2008 Félixa Diáza a minulý rok v júli v unification fight obral o opasok Viktora Postola, ale ľahkú weltrovú kategóriu nechajme teraz tak. z wetrovej trba ešte spomenúť nestarnúceho Pacmana, k nemu zrejme ani netreba komentár, Timothyho Bradleyho, ktorý s Pacmanom bojoval 3x .. prvý vyhral, ale myslím, že neoprávnene, druhý mozno neoprávnene prehral (myslím že chceli spravodlivosť, ale takto sa to nemá robiť) a tretí prehral. Ďalší šampión popri Thurmanovi (WBA) je Lamont Peterson, ja ho považujem za seriozneho borca, nepočul som (ale zas ani som vyslovene nehľadal) že by mal plné ústa pred zápasom ako majú niektorí, .. bojuje čestne ale je to tvrdý chlapík, prehral nad spomínaným Dannym Garciom, ale po zápase bol viacej dobitý Garcia, prehral aj nad Bradleym (ale ten zápas som nevidel, tak nekomentujem) vyhral nad Amirom Khanom (zápas som nevidel iba teraz highlight, boli tam odpočty bodov, možno si ho raz kuknem). Amira Khana by som tiez spomenul ale nejako sa odmlčal po KO od Alvazera, ale zas treba povedať že v zápase 160lbs, na začiatku tohto roka sa hovorilo o veľkom zápase s Packmanom, zišlo z toho. V tejto Váhovej kategórii by som spomenul ešte Marcosa Maidanu, ktorý však po tom čo sa nabalil s Foydom, ukončil kariéru, čo je škoda pre divákov, ale life is life, venuje sa rodine.Spomenul by som aj Adrian Bronera, ktorý po porážke s Maidanom išiel o váhovu kategoriu nižšie potom s Porterom bojoval vo weltrovej váhovke, ale prehral a zas je v 140 lbs.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcel som napísať viacej, ale vidím že weltrovka ma dost chytila a ak bude záujem pôjdem ďalej, zatim.

Janko Cigáň

Janko Cigáň

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  4x

mám široký záber, voľnomyšlienkár, ochotný diskutovať na rôzne témy, možno rád otvorím aj témy, o ktorých sa nediskutuje, len aby sa o nich začalo diskutovať bez ohladu na moj názor, nechcem nikoho tlačiť aby nasledoval moje myslienky, práveze budem rád ak by sa diskusia rozbehla sama od seba a to aj v odlišnom názore ako mám ja .. nečakám, že budem uverejnovat pravidelne a mozno po prvom článku aj skončim, človek nikdy nevie, povedal by som, že to tu chcem iba vyskušať aj ked nehodlám písat kraviny, len proste nikdy som nič podobné nerobil, takze s rešpektom pristupujem k celej komunite blogerov a skôr by som povedal, že budem underground, na začiatok by som sa rád podelil o názor zo športovej oblasti, neskor sa uvidi či aj iných, ... nerobím to pre peniaze, nerobím to pre slávu, nepotrebujem podpisy, fotky, chcem len šíriť názor, ak Vás moje pohľady oslovia, budem rád a keď nie, nebudem siliť svoje pôsobenie na tomto blogovom portáli, prestanem a pôjdem inou cestou... Ďakujem za príležitosť skúsiť to Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu