reklama

Welterweight - IBF title fight Kell Brook vs Errol Spence

Zápas o opasok IBF, šampión Kell Brook, vyzývateľ Errol Spence, .. veľmi dobrý zápas vo weltrovej váhe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Waw, tak ako som v predošlom článku naznačil, že to bude neskutočný zápas, tak sa aj stalo. Masívny zápas, ešte na začiatku pochvál antre zápasu, pekný príchod, väčšinou som zvyknutý na tie americké, veľký rozdiel tam nebol, ale Anglicko ako kolíska boxu, páčilo sa mi to, neviem či to bolo už vzrušením z nadchádzajúceho zápasu, ale pekné.

 Ale teraz už k zápasu, nebudem komentovať kolo za kolom, to ne, pozrite ši highlights zápasu, ale najlepšie celý zápas, ja tu dám len spŕšku emócií, lebo túto váhovú kategóriu sledujem a Borci boli fakt super. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Brook ako šampión doma v Sheffielde, atmosféra pekná, ak sa nemýlim (opravte ma ak áno) 30 000 divákov, domáceho milujú, ale už pri vonkajšom tréningu, myslím že vo štvrtok sa zbehli aj fanúšikovia Spenceho. Na zápase, ale už aj sa tak motkali v uliciach pri vonkajšom tréningu, pri vážení sa prišli pozrieť aj známejšie tváre z boxu : Shawn Porter, Amir Khan (spolukomentátor), Tony Bellew, Paulie Malignaggi.

 Errol Spence ako mandatory challenger, hovoria, že budúcnosť boxu a keď poberie všetky opasky vo weltrovej váhe chce vystúpiť o váhovú kategóriu vyššie. 

 No ale už ozaj k zápasu, fuuuu, dobrý zápas, už ako som v úvode povedal, ale fakt, Brook skúsený borec raz dostával potom dával, v 10 kole bol počítaný ale v rovnakom kole akoby ožil a začal biť Spenceho. Brook sa mi v niektorých častiach zdal unavený, ale už keď som si myslel, že je zle išiel do protiútoku. V prvej polke to bol vyrovnaný zápas, Errol ešte neodboxoval dokonca 12 kolový zápas a pred zápasom tvrdil, že ani tento skončí skôr. Errol tvrdil pred zápasom, že má zápasový plán, bolo zaujímavé sledovať ako v druhom kole sa viac menej bránil v treťom išiel do Brooka a potom sa to už prelievalo. V posledné kolá zápasu už dominoval Spence, aj keď dobré údery rozdával aj Brook, čo vám poviem odvetu by som si pozrel, škoda, že Brook skončil v 11-stom kole, pretože mal problémy s okom, vraj už naň poriadne nevidel, mal dvojité videnie, tak to ukončil, bodovo by zrejme nakoniec ak by neprišiel knockout od Spcenceho, ale pán boh vie možno by dobre trafil aj Brook, vyhral stejne Spence, ale bola by to podívaná až do konca. Brook sa nevzdával, aj keď dostal dosť rán, ale ako som už spomínal išiel do protiútoku akoby z nenazdajky, to teraz už hovorím o častiach keď Spence dominoval, v prvej polke to bolo normálne že jeden potom druhý rozdávali rany. Dobrý zápas, odporúčam pozrieť. Brook je pre mňa gentleman, taký seriózny chlapík, sympatický mi je, aj keď riskoval rekord keď bojoval s Golovkinom aj teraz riskoval, ale zas chcel ísť o váhovú kategóriu vyššie, ale dúfam, že ostane ešte tu, nech ešte narobí vetry, aj keď na vietor a to poriadny si už brúsi zuby víťaz zápasu, ktorý ďalšie zápasy chce zo zvyšnými šampiónmi, spomenul Keitha Thurmana, Mannyho Pacquiaa ale šampion je aj Lamont Peterson, toho neviem, či spomenul v pozápasovom rozhovore, ale bude to husté ešte v tejto váhovke to je preplnené dobrými boxermi a to ešte Crawford možno vystúpi z jr.welterweight (140lbs) do weltrovej váhovky, tak to bude fakt podívaná. Spence je hladný, tak uvidíme co príde dál, rád by som si ho pozrel odboxovať 12 kôl, možno s Thurmanom, uvidíme, ten má teraz zranenie .. tak uvidíme. Najbližší zaujímavý zápas o 3 týždne Kovalev vs. Ward 2, čo už je ale Light Heavyweight, ale to už možno aj na ďalší samostatný článok :) Tak zatim. 

Janko Cigáň

Janko Cigáň

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  4x

mám široký záber, voľnomyšlienkár, ochotný diskutovať na rôzne témy, možno rád otvorím aj témy, o ktorých sa nediskutuje, len aby sa o nich začalo diskutovať bez ohladu na moj názor, nechcem nikoho tlačiť aby nasledoval moje myslienky, práveze budem rád ak by sa diskusia rozbehla sama od seba a to aj v odlišnom názore ako mám ja .. nečakám, že budem uverejnovat pravidelne a mozno po prvom článku aj skončim, človek nikdy nevie, povedal by som, že to tu chcem iba vyskušať aj ked nehodlám písat kraviny, len proste nikdy som nič podobné nerobil, takze s rešpektom pristupujem k celej komunite blogerov a skôr by som povedal, že budem underground, na začiatok by som sa rád podelil o názor zo športovej oblasti, neskor sa uvidi či aj iných, ... nerobím to pre peniaze, nerobím to pre slávu, nepotrebujem podpisy, fotky, chcem len šíriť názor, ak Vás moje pohľady oslovia, budem rád a keď nie, nebudem siliť svoje pôsobenie na tomto blogovom portáli, prestanem a pôjdem inou cestou... Ďakujem za príležitosť skúsiť to Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu