reklama

Kovalev vs Ward 2, odveta boja o kráľa light heavyweight (175)

Odveta boja o kráľa light heavyweight (175) medzi Andre Wardom a Sergeyom Kovalevom, ktorí prvýkrát spolu bojovali v novembri, kde Andre Ward obral Rusa o 3 opasky. Teraz chcel Krusher opasky späť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Najskôr background. 

 Ward Ward išiel o váhovú kategóriu vyššie, pretože vo svojej kategórií nemal premožiteľa a netrvalo dlho a stal sa kráľom aj light heavyweight, aj keď ľudia protestujú, že prvý zápas Ward - Kovalev, vyhral S.O.G (Son of God), pretože to bol práve Ward, kto bol počítaný v druhom kole, no v druhej polovici zápasu bol jasne aktívnejší a podľa mňa testne ale na body vyhral správne, aj keď musím priznať, že Ward je môj obľúbený boxer, olympijský víťaz z roku 2004. Ward touto výhrou uštedril jedinú porážku "Krusherovi" a ten nebol s výsledkom spokojný a okamžite kričal po odvete, tá teraz v júni prišla.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Inak sú to celkom sympatickí boxeri podľa mňa, páči sa mi ako trávia čas so svojimi deťmi ,so svojou rodinou. Ešte pred prvým zápasom boli zaujímavé videá ako hovorili o svojich detstvách a problematických úsekoch života.

 No ale k zápasu č.2. Predpokladal sa lepší zápas ako bol zápas číslo jedna. Sergey mal viacero výhovoriek po prvom zápase: všetci traja rozhodcovia boli američania (čo sa možno dá chápať ako výhovorka) ale potom tiež, že stratil silu v druhej polovici, alebo, že mal dlhý training camp, vraj bol pretrénovaný. Do druhého zápasu, teda v príprave naň si prizval kondičného trénera, ktorý celkovo sledoval aby trénoval iba toľko koľko má.
 Obaja fighteri sa nejako nemusia. Hovorili, že zápas berú osobne, Ward hovoril o rasistických prejavoch Kovaleva na jeho osobu. Ja mám rád Warda, pretože ako som spomínal, je to olympijský víťaz plus bol najlepši v super middlweight (168) teraz zrejme najlepší v light heavyweight, ale Kovalev vypadal, a aj hovoril že ide zničiť Wardovu kariéru, dokonca na poslednej tlačovej konferencií po svojom prejave odišiel, neostal ani na klasické záverečné face off a fotky, v mojich očiach vypadal, že ide hard. 
 No ale už k samotnému zápasu, Ward už vopred deklaroval že chce začať aktívnejšie od začiatku (oproti prvému zápasu) a podla mňa to tak aj vypadalo, dokonca vypadal silnejší, silnejší ako v prvom zápase a teraz dokonca silnejší ako Kovalev. Ja som si myslel, že Kovalev začne svoje hard punches rozdávať v tomto zápase v druhej polke (v prvom zápase to bolo opačne začal tvrdo, ale potom ako som už spomínal nevládal) a že bude Warda dorážať až ho zničí, ale akoby sa role od minulého zápasu vymenili v prvej polke zápasu, a síce, Kovalev teraz trošku rezervovanejší, Ward naopak silnejší a aktívnejší.
 Treba však povedať že Ward počas zápasu č.2 asi 3-krát dal ranu pod povolenú uroven(pod pás) a zápas nakoniec skončil trošku zvláštne, asi 30 sekund pre koncom zápasu, ktorý skončil technickým KO s víťazstvom Warda, Kovalev dostal riadnu ranu, kde ho trošku zabakalo, a bolo vidno že viac menej chce ustáť do konca kola, ale do konca kola bolo ešte veľa času, no a Ward išiel po tejto rane do neho, išiel po jeho tele a Kovalev si čupol, sám po zápase Sergey hovoril že posledné dve rany, ktoré dostal boli tesne, ale podpásovky, ale vraj sa cítil pokračovat, ale ringový rozhodca zápas ukončil na počudovanie teda mnohých.. takže zas trošku kontroverzný výsledok, aj keď podľa mňa mal Ward v tomto zápase navrch aj keď viac uderov počtom vrhol Kovalev, aj keď viaceré sa mi zdali mimo (Warda nezasiahli, alebo len šuchli). 
 Uvidíme čo ďalej, Ward hovoril o cruiserweight, čiže posun o váhovku vyššie (do 200 libier), čo by bolo veľmi zaujímavé, v tej váhovke ani dominantný fighter nie je a nakoniec sa ešte Ward zasmial že potom pôjde ešte vyššie až do najťažšej váhovky, čo je jeho snom, ale to by síce bolo mega, ale nevidím to až tak moc reálne, uvidíme, trošku som čakal viacej od tohto zápasu, od Kovaleva aj od ringoveho rozhodcu, ktorý ma prekvapil záverečným rozhodnutím, pritom je to známy rozhodca, jeden z najznámejších v top zápasoch často rozhoduje v ringu, no ale aj taký je život. Tak uvidíme čo sa ďalej bude diať v tejto váhovke, štvrtý opasok WBC drží Adonis Stevenson, len ten nie je taká hviezda, tak uvidíme, s Krusherom je však jeho zápas do budúcnosti pravdepodobný. Najbližší zaujímavý zápas, ale už v inej váhovke (140 lbs) .. Adrien Broner vs Mikey Garcia 29.júla.. Sayonara.

Janko Cigáň

Janko Cigáň

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  4x

mám široký záber, voľnomyšlienkár, ochotný diskutovať na rôzne témy, možno rád otvorím aj témy, o ktorých sa nediskutuje, len aby sa o nich začalo diskutovať bez ohladu na moj názor, nechcem nikoho tlačiť aby nasledoval moje myslienky, práveze budem rád ak by sa diskusia rozbehla sama od seba a to aj v odlišnom názore ako mám ja .. nečakám, že budem uverejnovat pravidelne a mozno po prvom článku aj skončim, človek nikdy nevie, povedal by som, že to tu chcem iba vyskušať aj ked nehodlám písat kraviny, len proste nikdy som nič podobné nerobil, takze s rešpektom pristupujem k celej komunite blogerov a skôr by som povedal, že budem underground, na začiatok by som sa rád podelil o názor zo športovej oblasti, neskor sa uvidi či aj iných, ... nerobím to pre peniaze, nerobím to pre slávu, nepotrebujem podpisy, fotky, chcem len šíriť názor, ak Vás moje pohľady oslovia, budem rád a keď nie, nebudem siliť svoje pôsobenie na tomto blogovom portáli, prestanem a pôjdem inou cestou... Ďakujem za príležitosť skúsiť to Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu