reklama

Waiting for my love

http://www.karaoketexty.sk/texty-piesni/heart/what-about-love-51175  https://www.youtube.com/watch?v=pwT3GlB5ecU

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ach zlatko,

chýbaš mi viac ako si myslíš,

a možno niekde v kútiku chýbaj aj ja tebe, 

no možno nie, to ma trošku desí,

ale nedivím sa tomu.

Sme už roky od seba, no čas 

akoby nehral rolu.

Hovorila si, všetko je predpísané,

všetko je dané, všetko je osud,

a ja neveril som v osud,

veril, že mám všetko vo vlastných rukách.

Teraz cítim to rovnako, ale akoby som sa stratil,

akoby som išiel tak ďaleko, že vrátiť sa by som chcel,

ale čas napriek všetkému plynul a ja nie som si istý,

čo na mňa čaká. 

Či sme rovnakí, a či novú cestu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

dláždiť skúsiť mám.

No cítim sa starý už na zmeny, 

chcem budovať niečo čo niekde vo mne horí.

Kým som bol, neviem,

kam som šiel, neviem (alebo viem,

len už teraz, chcem žiť ináč).

Čo prinesie nám zajtrajšok, 

to musím nechať v Božíš silách,

aj keď spoliehať sa na Boha,

to nikdy nebola moja predstava.

Neviem jak ďalej, alebo viem ?!

Stratený v čase ?!

Stratený v sebe ?!

Alebo znova nájdený ?!

Vo svojej hĺbke ?!

Ver láska, že ženieš ma cez všetky búrky,

hoc neviem, z ktorej strany sa diabol rúti.

Ak dôjde čas na nás, verím, 

že posledná skladačka zapadne

a spolu budeme bok po boku čeliť všetkému,

čo nám život do cesty prinesie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ľúbim ťa.

Janko Cigáň

Janko Cigáň

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  4x

mám široký záber, voľnomyšlienkár, ochotný diskutovať na rôzne témy, možno rád otvorím aj témy, o ktorých sa nediskutuje, len aby sa o nich začalo diskutovať bez ohladu na moj názor, nechcem nikoho tlačiť aby nasledoval moje myslienky, práveze budem rád ak by sa diskusia rozbehla sama od seba a to aj v odlišnom názore ako mám ja .. nečakám, že budem uverejnovat pravidelne a mozno po prvom článku aj skončim, človek nikdy nevie, povedal by som, že to tu chcem iba vyskušať aj ked nehodlám písat kraviny, len proste nikdy som nič podobné nerobil, takze s rešpektom pristupujem k celej komunite blogerov a skôr by som povedal, že budem underground, na začiatok by som sa rád podelil o názor zo športovej oblasti, neskor sa uvidi či aj iných, ... nerobím to pre peniaze, nerobím to pre slávu, nepotrebujem podpisy, fotky, chcem len šíriť názor, ak Vás moje pohľady oslovia, budem rád a keď nie, nebudem siliť svoje pôsobenie na tomto blogovom portáli, prestanem a pôjdem inou cestou... Ďakujem za príležitosť skúsiť to Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu